luni, 30 iulie 2007

Ai vazut un cal maro ... ?

Asta inseamna ca ma plictisesc rau de tot ... si mi-e somn ... mi-e foame ... mi-e dor ... aoleu ... fac ce fac si iar incep sa ma gandesc aiurea ... Am zis ca GATA cu melancolia si cu romante ... da nu prea mai arata frumos blog`u cand scrii asa cu usurinta tot ce iti trece prin minte ... Sa revenim la cal :)
De ce se pune intrebarea asta si cand? De ce nu un cal alb? Sau cat de scump sa fie calu` ala care il ai (daca il ai) si l-ai pierdut incat sa intrebi lumea pe strada daca l-a vazut? Hmmm ... daca stau bine sa ma gandesc nici nu prea am mai vazut cai :-?? Dilema ! Unde`s caii???
Probabil au mai ramas doar caii de sub capotele masinilor ... calutzii aia care aduc de toate ... combinatii ... accidente ... etc. Uoff ...
Revin ! AI VAZUT UN CAL MARO? :D

2 comentarii:

  1. E o poveste mai veche Cos, despre un om care a visat noaptea ca i s-a furat calul, s-a trezit speriat , a incalecat shi a plecat pe strazi sa-l caute, intreband pe toata lumea "A-tzi vazut un cal maro?" pana cand i-a zis cineva " Dar ala de sub tine ce e?!?".Deci cautzi shi nu prea shtii ce cautzi , cam la asta se refera.
    Normal, povestea asta n-avea cum sa o shtie decat cineva nascut in cretacic....deci nu te invinovatzesc ca nu shtiai... ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuia sa te semnezi bai Catala :) Ms pt. explicatie :)

    RăspundețiȘtergere

doar pentru mine ... :)