joi, 26 iulie 2007

Culoarea Inimii ...


Cu ce culoare să pictez inima-mi plină azi de tine,
şi-n care petec de amurg acum să o ascund ?
În joc de umbre meditezi împrăştiindu-ţi peste mine
sărutu-n care veşnicia doarme de ieri , profund ...
E dulce tot , poate prea dulce şi doar câte un strop amar
mai stă ascuns pe undeva la capăt de puteri ...
Beţia inimilor noastre în ritmul ei deloc bizar
Mai hohoteşte-n râsul care ne umple de plăceri
Din frumuseţea ta fragilă adun văpăi cotropitoare
născând un fulger colorat sub bolta unui gând
Doar lasă-mă s-aleg culori şi-ţi voi picta un colţ de soare
Căci nu am vreme să privesc nebunul timp trecând ...
Şi fremătând fără-ncetare am naufragiat departe
pe coaste tropicale verzi ce-n alge-au adormit
Am adunat culori din perle şi am pictat pe clipe moarte
frânturi din visul tău de ieri pe care l-am iubit
Doar trupul meu încă pluteşte în nuanţa ta fără egal
şi-ncerc pe pânză să aştern iubiri fără păcat
Dar ce culoare-am să aleg când inima-mi , frumos coral ,
A fost pictată ieri de tine ... şi-acum este murdara ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

doar pentru mine ... :)