vineri, 27 iulie 2007

A fost candva ...

Nu stiu de ce dar simteam nevoia sa scriu ceva si despre asta ...
Probabil ca mai erau multe de spus dar totul s-a terminat brusc...
Sentimentele au fost cele care au facut ca totul sa se termine asa.
As fi vrut totusi ca ea sa stie ca tot ce am facut a fost un rau necesar... si stie foarte bine ca am dreptate. Ma multumesc si cu sentimentul de ura pe care`l ai pentru mine acum doar cred ca nu trebuia sa se termine asa. Ma bucur ca in sfarsit esti cu adevarat fericita si in final ti-ai gasit pe cineva care sa te iubeasca,sper asa cum nu am facut-o eu sau mult mai mult.
Nu spun vorbele astea sa te atinga... dupa mine, nu as vrea sa vezi vreodata randurile astea ... incerc sa ma descarc cum pot pentru ca am observat ca decat sa vorbesti cu cineva si sa simti ca nu ai voce sau pe la spate sa se râdã ... mai bine scriu. Nu regret nici o secunda din timpul pe care l-am petrecut alaturi de tine si nici certurile pe care le aveam.
Au facut parte o perioada momentan lunga din viata mea si nu imi pare rau. Oricum cu toate ca nu ai sa vii vreodata la mine sa vorbim, sa stii ca sunt langa tine in orice problema pe care-o ai si-ncerc sa te ajut cum pot. In final dupa cum vad in scris, am dat`o`n scrisoare pentru tine ... :) M-a luat valu` ... Take care !

Un comentariu:

  1. Ce a fost frumos mereu o sa ramana in sufletul si in mintea ta,sa nu regreti niciodata ce a fost...gandeste`te ca in viitor o sa fie bine.zambeste ptr ce ai avut langa tine si ea zambeste la randul ei :).

    RăspundețiȘtergere

doar pentru mine ... :)