joi, 16 iulie 2009

Ana Are Mere ...


Sa incep cu Ana? Nu exista ! Misterul o sa ramana ceva timp activ pentru ca "Ana are mere" nu este nimic simplu. Revin ! Imi place sa scriu ... n-am timp sa scriu (diferenta). Ma plimb printre ciudat si funny ... pe langa lac prin Herastrau ... pe langa "struti" si manelisti ... pe langa "tu" si "eu". Mi s-a spus ca n-am mai scris. Stiu. Sincer, am fost mult prea ocupat cu "munca" ... legal si ilegal vorbind. Am observat cum pasiunea este grea de dus ... cum munca e usoara :-??
De ce ? Incep sa debitez aiurea dar e ceea ce simt ... poate caldura m-a "atins", si nu mai vad ce scriu. Oricum, o sa plec. Momentan in vacanta ... da da ... doua saptamani ... Greece 8->
Apropos' ... vand un PSP nou nout (nu-mi mai place). E cald .... vaiiii ... am de munca ... diseara nu. (Un coleg tipa :" Ma f#T in ea de Christine Prudhomme)
"Tentent de survivre dans un monde pire"
Aaaaa ... in 2012 dupa calendarul Mayas, murim : =))

Un comentariu:

  1. mda.dupa calendarul mayas si "spusele" lui nostradamus.

    and again.
    scrie`neee !
    fa`ti timp.
    iti faci bine.
    :D

    RăspundețiȘtergere

doar pentru mine ... :)