duminică, 18 martie 2012

Degeaba.


Incerci sa faci ceva cu un scop, tot timpul. Si atunci cand nu faci nimic, FACI CEVA pentru ca asa vrei tu. Ce se intampla cand nimic din ce faci nu se materializeaza? Faci degeaba .. nu?

La baza tuturor lucrurilor din lumea asta sta fericirea. Toata lumea o cauta, toata lumea si-o doreste, dar foarte putini o au.

Imi plac pixurile, brichetele, scrumierele, paharele, etc. Ma fac fericit ! Nu este fericirea pe care o caut, nu este absolut deloc....
Ce o sa fac atunci cand o voi gasi? Pot sa o pastrez? Daca o pierd, ce se intampla? Cate sanse de fericire ai in viata? Tanjesc dupa ea. Mi-o doresc din tot sufletul. Sa fie prezenta tot timpul in viata mea ... Imi da putere de viata, imi da ceea ce niciun drog existent nu-ti da.

Neinteles.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

doar pentru mine ... :)