vineri, 3 iulie 2009

Aceeasi parola ...

Salut ... sa stii ca am nervi acum ... si?
Am nervi pentru ca traiesc in lumea asta, pentru ca nu e nici cea mai mica diferenta intre oamenii de acum cateva mii de ani care vanau pentru a manca .... si oamenii care sunt acum care muncesc pentru a manca .... pentru a trai.
Noi cand mai traim?
Cand ne putem simti bine? Sa nu stim de crize ... de boli ... de ura ... de frica ... de suferinta?
Nu ma lua in seama ... scriu pentru ca am nervi ... si cand ai nervi pentru ca existi, am observat ca poti face orice... asa ca nu ma intereseaza ce o sa spui sau crezi ... scriu sa ma descarc putin ... pentru ca merit.

Muncim ... studiem ... ne prostituam ... furam ... ucidem .... ranim .... facem toate lucrurile astea pentru a avea mai mult .... de ce sa ai mai mult cand nu poti sa duci mai mult????

Incearca sa te gandesti o clipa ... gandeste-te ca nu trebuie sa suferi din cauza oamenilor ... incep sa cred ca mai bine le dadeam drumu` martorilor lui Ehova care ma abureau in copilarie cu cartile lor despre Paradis ... lumea aia in care traiam alaturi de lei si alte animale intr-o bucurie sio fericire de neimaginat. (*^&%(#&^&%$*&&^E%$W@(_)#()_(E*()%&#(* NERVI! ! !
Sa nu ma intrebi de ce am avut nervi ... am acum ... si asta e tot ce conteaza ...
Ma uita la poza pe care-am pus-o si iti spun ca nu are nicio legatura cu iarba sau Bob Marley .... Cand am vrut sa scriu m-am gandit la Marley pentru ca el s-a luptat toata viata pentru un BINE ... pentru ceva ... oricum n-a reusit.

Ok.... o sa ies, mi-au trecut nervii .... oricum ... te bagi in seama aiurea cand citesti ! PA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

doar pentru mine ... :)