vineri, 3 iulie 2009

Femei moarte

Iarasi in fata unei beri
acelasi gust de care nu ma plictisesc
niciodata.

Un bar infundat intr-un oras jegos
oameni urati
oameni pe care nu ii plac
oameni care nu ma plac
cotul care ma doare din ce in mai rau

cobor cu picioarele pe pamant
vietile voastre imi gadila talpile
scuip.

Mai beau o gura de bere. Scuip iar.
stii tu ce inseamna sa nu razi 6 luni.
sase luni. jumatate de an. Aproximativ 180 de zile.
Sa nu razi si nici sa plangi sa nu poti.

Cum e? sa iti pierzi pe rand toti prietenii
din vina ta
cum e sa te urasca o suta, o mie de oameni
cum e sa fii important in ochiii lor
incat sa aiba timp sa te urasca.

Cum e sa nu urasti pe nimeni
sa le dai cate un sut in fund si sa iti ajunga
din inima in unghii
sa ii cioplesti cu unghiera o data pe saptamana
sa iti cada parul
ca pisatul cu tot cu oamenii din jurul tau
sa stii ca pierzi
in fiecare zi, in fiecare ora, cu perseverenta
sa stii ca devii din ce in ce mai idiot
ca imbatranesti
ca iesi de pe piata
cum e sa te insele femeile din ce in ce mai des
cum e sa inceapa sa nu iti mai pese
cum e sa te rogi sa dea o masina peste tine
sa planga femeile pe strada cu mana la gura
ce tanar era... ce pacat
fara sa stie ce bine a facut soferul lumii
cum e sa vezi ca de iubit te mai iubesc doar copiii cand
te joci cu ei, cand le faci poftele
cand le citesti povesti

doar atunci sa iti mai sclipeasca ochii
ei nu mint
si abia atunci nu ma mint nici eu
si imi zic, tragandu-mi nasul,
scobindu-ma in masele,
ca mai merit, ca inca ma merit
ceva

cum e? Sa iti povestesti viata de cateva ori pe luna
sa incerci sa iubesti tot de atatea ori
cum e sa vezi in fiecare decolteu de pe strada
femeia cu care sa poti face sex
si sa crezi ca e dragoste, cat de prafuit suna,
imi spuneai: nu e nicio diferenta
niciuna
dar sper si raman amantul fidel al
tuturor femeilor moarte din viata mea.

Bogdan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

doar pentru mine ... :)