luni, 1 octombrie 2007

Reprofilare :D


He he he ... am fost la tenis duminica dimineata la ora 10:00 exact cu o stare mica de mahmureala. Nu a fost problema ca in 3 minute de incalzire cu d-ul Malin (antrenorul) am scos 3 cartuse de tigari din mine plus cateva sute de milititri de whiskey de sambata seara unde ne-am facut un pic de cap la Alaci la net.
Oricum ... cred ca marti seara o sa merg cu Alex (Bariu') la sala iar pentru ca toti au plecat la facultati si in loc sa jucam ca de obicei fotbal in fiecare marti ne-am dat pe tenis :) aaa ... daca-l vedeti pe Mimo sa-i spuneti si voi sa vina ca vrea sa invete :) Vorbim dupa ... poate imi trag niste poze de la sala .. .va pup . Apropo ... ai observat ca am inceput sa scriu din nou? :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

doar pentru mine ... :)