luni, 1 octombrie 2007

Zambet fals ...

Astazi m-am speriat cand mi-am dat seama ca am zambit cuiva fals. Am stat si m-am gandit daca a fost doar persoana caruia i-am zambit sau daca s-a mai intamplat ... Caut fericirea intr-un zambet pe care l-am pierdut din cauza rautatii oamenilor ... persoanelor din jur care pretind ca pot spune orice pentru ca au incredere in tine dar de fapt ei nu spun decat chestii care fara sa vrei te deranjeaza . Revin la zambet. Vreau sa zambesc din nou cu pofta ! Poate aberez dar am avut o senzatie de durere cand am zambit fals, nu am vrut sa fac asta. Probabil ma impinge la asta si tampeniile pe care le am pe cap acum si faptul ca ma gandesc tot timpul numai la ele... vreau sa plec si sa uit o perioada de toti si de toate. Cand spun ca vreau sa plec vreau sa spun ca as sta undeva unde sa nu cunosc pe nimeni si unde nu trebuie sa zambesc fortat doar ca sa arat ca ce? VREAU SA ZAMBESC ca inainte ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

doar pentru mine ... :)